عربده‌کشی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات نظامی در لبنان با ترور دبیرکل حزب‌الله به پایان نرسیده است.

به گزارش مشرق، یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با حضور در جمع نیروهای تیپ ۱۸۸ زرهی و تیپ گولانی ارتش این رژیم، به تداوم عملیات در لبنان اشاره کرد.

گالانت مدعی شد: حذف حسن رهبر حزب‌الله گامی بسیار مهم است اما کار تمام نشده است. ما از تمام قابلیت‌هایی که داریم استفاده خواهیم کرد.

وی خطاب به نیروهای پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: اگر کسی در آن سو، معنای این قابلیت‌ها را نمی‌داند، منظور تمام توانمندی‌هاست و شما بخشی از آن هستید.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که اظهارات گالانت، اشاره‌ای آشکار به آغاز عملیات زمینی تل‌آویو در لبنان است!

ادعای این رسانه‌ها در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله هوایی روز جمعه، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند.

به‌دنبال ترور و شهادت سیدحسن نصرالله در جنوب لبنان، تنش‌ها در منطقه خاورمیانه تشدید شده است. پیش‌تر هرتزی هالوی، فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به ترور رزمندگان و رهبر حزب‌الله، با رد درخواست‌ها برای کاهش تنش‌ها، بر شدت بخشیدن به حملات به لبنان با هدف آنچه تضعیف حزب‌الله خوانده شده است، تاکید کرد!

با وجود ترور تعدادی از فرماندهان حزب‌الله لبنان، عملیات ضدصهیونیستی رزمندگان این کشور بی وقفه علیه مواضع ارتش اشغالگر همچون گذشته ادامه دارد و تضعیف نشده است. روزنامه فایننشال تایمز به‌تازگی گزارش داد که واکنش حزب الله لبنان به شهادت سید حسن نصرالله، شدیدترین حرکتی خواهد بود که حزب الله تاکنون انجام داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس